۴ پاسخ

عزیزم میشه ب منم بگین ممنون میشم

ببرش حتما دکتر بهتر میشه منم بردم قطره داده بهتره یه روز خوبه یه روز درگیر ولی باز بهتر از قبلشه

زورمیزنه
پاهاشو جمع میکنه‌توبدنش
میزنی روشکمش صدا تنبک میده و خیلی بادکرده
از هفته دوم سوم‌خودشو‌نشون میده

سلام عزیزم چن روزس؟کولیک با نفخ اشتباه نگیری اون گریه جیغ مدام شدید هس

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۲ ماهگی
مامان عرفان مامان عرفان ۵ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری