۷ پاسخ

من از صبح درد دارم.
هفته قبل معاینه شدم دکترم گفت سرکلاژت تحت فشار نیست اما یکسانت بازی.
با کلی قرص و شیاف امروز انقباض دارم

نه عزیزم ماه درده به سرکلاژت آسیب نمی‌رسه
منم گاهی درد کاذب میگیرم دردای عمقی و طولانی نیستن

تو هفته شما خوبه نگران چی هستی

سلام مامان میگم سرفه دارم
میشه شربت دیفن هیدرامین کامپاند بخورم؟؟

سرکلاژ به این آسونی پاره نمیشه ولی من یه شب زیر دلم چندتا تیر بد کشید و بچه زیاد حرکت میکرد نیم ساعت بعد کیسه آبم پاره شد حواست باشه به علائمت چون سرکلاژ ت هم باز نکردی اگه چیزی شد سریع برو بیمارستان منم سرکلاژم باز نکرده بودم

بچه کامله نگران نباش منم 36هفته بستری شدم و 37دنیا اومد

اگه لکه بینی نداری نترس

سوال های مرتبط

مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی