عزیزانم بخاطر پاهاش میش قنداقش کرد

تصویر
۲۰ پاسخ

من پسرداییم اینجوری بود درجا گچ گرفتن الان شکرخدا خوبه

عزیزم زود ببر گچ بگیر نذار زیاد بگذره

الهی عزیزم ایشالا زود خوب بشه

از دکترش بپرس عزیزم

سلام عزیزم خوبی پسر من همینجوری بود الان شکر خداا خوبه هفت مرحله گچ گرفت بعد عمل سرپایی کرد ی گچ گرفت تا یک ماه تو گچ بود بعد کفش مخصوص داد

الهی بگردم عزیزم واسه چی اینجوریه

سارا جان اصلا نباید قندان کنی بخاطر پاش.. بچه من دنیااومد یکی پاهاش اینطور بود اما به این شدت نبود یک هفته بود گچ گرفتیم.. دوماه گچ گرفتیم خداروشکر خوب بود الانم راه افتاده خداروهزارمرتبه شکر سالم سالمه.. وقتی تو گچ بود خیلی غصه میخوردم شب و روزم غصه بود اما گذشت شکرخدا توهم میگذره فقط باید صبور باشی و به خوب شدنش فک کن

جانیم اصلا نگران نباش با گچ گرفتن خوب میشه من چند نفر دیدم تو دور برم

عزیزم انشالله زودی خوب میشه
برادرزاده منو فردای روزی ک‌ مرخص شد گچ گرفتن برا شما چرا دیر گفته بیار

نه عزیز دلم قنداق نکن ببر دکتر گچ میگیرن زود خوب میشه

نه قنداقش نکن اذیت میشه بچه فامیل ما پاهاش گچ کردن خوب خوب شد انگار نه انگار

پاهاش بهتون میگن چطور نرمش بدین که درست بشه بعد اگه با نرمش ماساژ درست نشد گچ میگیرن

دلیلی داشته اینطوری شده انشاله به خق خدای بزرگ خوب بشه

تو سنو تشخیص دادن مشکلشو؟

ب نظره من قنداق نکن شاید ب پاهاش فشار بیاد فقط دستاشو قنداق کن❤🌹

سونو بردی
دکتر سونو لگن مینویسه براش
انشالله که سالم باشه و بخودی خود درست بشه

آللهی بگردم چرا اینجوری شد گلم

فقط دستاشو قنداق کن
پاهاش رو بردی دکتر؟ نظرشون چی بود

عزیزم چرا اینجوری شده؟

دکتر بردب عزیزم بخاطر پاهاش ؟

سوال های مرتبط