سلام پوشاک بچه

تصویر
۶ پاسخ

سعی کن جایی ک هست نری تا کمتر اذیت بشی به این فکر کن سرنوشت اون با تو فرق داره براش ارزوی خوشبختی کن خودت اینجوری اروم تری

شما هم حسرت میخورین‌من‌خیلی حسرت زندگیش میخورم زندگی جهنم شده بهم

اره منم حسرت زندگی بعضی ها رو
مخصوصا اونایی که هرکاری کنن شوهرشون پشتشونه میخورم

دختر با این افکار زندگی خودتو داری حروم میکنی بیخیالش باش تو از داخل زندگی هیچکس خبر نداری

نه حسرت نمیخورم چون اون داشته باشه یا نداشته باشه اثری روی زندگی من نخواهد داشت
حسرت نخور اصلا شاید هنوز نوبت تو نشده

خدا به دلی که دریا باشه کشتی میده 🫰🏾

سوال های مرتبط

مامان فسقلی و فنچ مامان فسقلی و فنچ ۳ سالگی