۵ پاسخ

تو دفترچه واکسن بهداشت هم نوشته عزیزم،توی فرنی از ۶ ماهگش باید از شیر پاستوریزه پرچرب استفاده کنیم

من میریزم تو فرنیش

شیر تا یک‌سالگی ممنوع

دکترش گفت همه چی بهش بده
بجز عسل تا ۲سالگی
ادویه و شکر و نمک هم تا ۱سالگی ممنوعه

نه نمیشه زیر بکسال شیر پاستوریزه بدی

سوال های مرتبط

مامان پسرم و گیلاس🍒 مامان پسرم و گیلاس🍒 ۱۵ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی