۴ پاسخ

سرش رو بالا نگه دار هر ۶ ساعت
قطره:یک قطره در هر بینی
اسپری : یک پاف در هر بینی

دکتر به من گفت مستقیم رو به بالا اسپری نکن که بره ته حلق بچه
رو به سمت دیواره بینی اسپری کن

یه قطره فقط نه بیشتر اسپره هم خودش یدونه پست میکنی تمومه برای اینکه نره تو‌گلوش خفه نشه سرش بده بالاا

چرا اسپری میزنی،؟

سوال های مرتبط