۳ پاسخ

خیلی زوده آخه،۶هفته که بری ساک بارداری دیده میشه از۸تا ۱۰ هفته هم قلب

عزیزم منم میخوام ماه بعد ای یو ای کنم چطور بود هزینه اش چقدر شد
چند پریودی رفتی دکتر
قبلش هم دارو خوردی

خیلیم مبارکه عزیزم

مگه دکترت بهت نگفت کی بری؟

سوال های مرتبط