۵ پاسخ

من اینطور بودم با دکترم مشورت کردم بهم دارو داد و استراحت هم کردم

آره عزیزم نگران نباش

بله عزیزم فعلا درد پریودی داری تا هفته های بالاتر کمتر میشه

طبیعیه حالا حالاها هم هس

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فادیا👧🏻🩷 مامان فادیا👧🏻🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری