چقدر تو بارداری راحت بودیم پریود نمی‌شدیم

۳ پاسخ

خب حامله شو دوباره😂

وای اره بهتر بود ۹ ماه نمی‌شدیم😅

عوضش انواع اقسام درد های دیگه رو داشتیم

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 ۲ سالگی