میگم دهنش زخم یا آفت نداره ؟
منم دخترم که 3 ماهگی اعتصاب شیر کرد و دگ شیر نخورد خیلی اعصابم ریخته بود بهم اما واقعا کاری جز صبر ازمون برنمیاد...
غذابراش آبکی درست کن یااین مدت کامل میکس کن ،مولتی روسروقت بهش بده رواشتهاش تاثیرخوبی داره بعدباحوصله وبازی بهش بده خودتم بخور،فیلم براش بذار،اصلاااااا زورش نکن دوقاشقم بخوره کافیه شیرخشک میدی یاشیرخودت؟
عزیزم اینجوری نگوگناه داره،اگه خدایی نکرده یه انگشتش گرم بشه دورازجونت میمیری براش.
یه دوره تمام بچه هاهمینجوری میشن برادندونشونه منم همینم بخدادخترم شباخواب نداره اون دوسه ساعتم که میخوابه توخواب همش نق میزنه گریه میکنه اذیتن طفلکازبون ندارن دردشونوبگن روزام کلاسینه ام دهنشه
درخواست میدی؟
ای خداااااا
نگووووو
منم پسرم برا دندون همینجوری شده بود، داشتم روانی میشدم
بردم فوق تخصص بهش ب ب وینک داد ، ۳ سیسی قبل ناهار، سنستول زینک پلاس ۳ سیسی قبل شام، تجویز کرد براش ، واااااقعا خوب شد
عکسش رو هم میذارم برات
پسر منم قبلا خیلیی خوش غذا بود یه هفتس مریض شد اشتها نداره روانمو بهم ریخته نمیخوره خیلی بدهه
چرا عزیزم
چوب شور سیب زمینب سرخ کرده مغزیجات اینارپ امتحان کن در حدی ک یکم بخوره نون خالی
خب نخوره پسرمنم دوهفته هیچی نخورد از دندونه
پسرمنم لاغربود بردم دکتر شربت اشتها داده الان اون دنبال منه گشنشه همش😂ببرش دکتر
خدانکنه عزیزم صبوری کن منم یک دوقلو پسر دارم واقعا دهنم سرویس شده ولی میگذره
چرا آخه نگو
چیشده مگ
ناشکری نکن یک روز مریض باشن حاضری خودت مریض باشی اونا نه من سه تا پسربچه شیطون دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.