تبریزیا خوبیننن؟

۴ پاسخ

من نشنیدم خداروشکر

امروز تبریز بدجوری صدا اومد

اینجا روز دوم یکم صدا بود بقیش دیگه آرومه فکر میکنم پس همه جا ارومه😞

خیلی ترسیدیم

مقالات مرتبط