۷ پاسخ

با انیمیشن کارتون دانلود کردم

من حس کردم دخترم از پی پی می‌ترسه برای همین یه چند روز باهاش این بازیو کردم اینطوری که چندتا تیکه خمیر بازیو می‌گرفتم مثلاً میگفتم این تیکه مثلاً برنجه این تیکه خیاره بعد میگفتم ما امروز همه اینارو خوردیم دونه دونه میزاشتمش تو مشتم بعد فشارش میدادم شکل پی پی میزاشتم از مشتم بیرون بیاد🤣نمی‌دونم منظورمو متوجه شدی یا نه بعد که ترسش ریخت وقتی می‌رفت دستشویی صبر نمی‌کرد فکر می‌کرد خیلی سریع مثل جیش باید تموم شه برای همین بهش شربت ملین دادم که شکمش راحت کار کنه یه دور که پی پی کرد دیگه یاد گرفت

دختر من که من میرفتم دستشویی جلو در نگاه میکرد ولم نمی‌کرد خودش آشنا شده بود کلا با فرایند دستشویی رفتن استرسی نداشت . فقط به مرور چند ساعت چند ساعت پوشک نکردم تونست خودشو نگه داره.

سخت تر از جیش بود میترسید اولاش ک جیششو تو دسشویی میرفت موقع پی پی میگف پوشکم کن فقط تو پوشک پی پی میکرد کم کم پوشکارو جمع کردم گفتم دیگه پوشک نداری برو دسشویی پی پی کن چند روز ک نمیرفت فشار روش اومد خودش رفت فک کنم خیلی یادم نیس ولی بعدش سریع براش یه جایزه ک دوس داشت خریدم دیگه رفت

من دخترم رو سه سالگی گرفتم اما پسرم الان آمادگیشو نداره نگرفتم

بردمش دستشویی بازی کردم باهاش وگفتم پی پی کن اولین بارخیلی ترسید
بهش گفتم پی پیه ومیخوادبره خونه شون پیش مامانش دیگه یادگرفت
۲سال و۳ماهش بود

بچه چندساله؟؟؟پسرمن که دیگه خودشم میشوره

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ سالگی