منم کلا ب پهلو میخوابیدم درد داشتم تا ۶ روز
نخواب فشار میاد به یه سمت
اصلا با اون درد مگه میشه به پهلو شد؟😮💨
من برای بلند شدم از جام مجبور بودم یکمی به پهلو بشم از دردش نمیتونستم
کی زایمان کردی عزیزم
اگر میتونی بخوابی مشکلی نیس من به پهلوی کامل نمیتونستم بخوابم اما یکم یه وری میشدم
من کلا رو پهلو بودم
من از بیمارستان اومدنی روی پهلو چپ خابیدم از خستگی سه ساعت خوابم برد وقتی بلند شدم تا نیم ساعت خیلی سمت چپ بخیهام درد میکرد الانم سمت چپم یکم برامده شده و یکی از بخیهاش خیلی دورتر خوب شد
اگ تونسی بسم الله من بعد باز شدن بی حسی نتونسم ی روز پهلو شم
میتونی به پهلو بخوابی مگه؟؟؟
من میخوام بخوابم درد وحشتناک دارم
نه اشکال نداره اگر خودت اذیت نیستی مشکلی نیست منم نمیتونم جور دیگه بخوابم، عادت کردم به پهلو
مشکلی نداره
نه چه بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.