روغن آرگان خیلی خوبه بگیر حتما زیاد نزن چرب میکنه به ساقه و نوک موها بزن براقی قشنگی میده به موهات
خیلی خوبه من ۲ساله میزنم فقط کم بزن
حتما بگیر عالیه اصلنم چرب نمیکنه
سلام ن روغن ارگان تقویت میکنه خیلی خوبه هم رشد مو هم مو ریزشش کم میشع هم نرم میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.