#فرزندپروری
#پوشک#کودک

تصویر
۴ پاسخ

روغن آرگان خیلی خوبه بگیر حتما زیاد نزن چرب میکنه به ساقه و نوک موها بزن براقی قشنگی میده به موهات

خیلی خوبه من ۲ساله میزنم فقط کم بزن

حتما بگیر عالیه اصلنم چرب نمیکنه

سلام ن روغن ارگان تقویت میکنه خیلی خوبه هم رشد مو هم مو ریزشش کم میشع هم نرم میشع

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۲ سالگی
مامان Aydin مامان Aydin ۲ سالگی