#فرزندپروری
#پوشک
#کودک

تصویر
۷ پاسخ

خوشحال باش بابا، ماها که پییر شدیم سر غذا نخوردن بچه هامون... بذار بخوره نوش جونش

سلام عزیزم تاپتیک دیدم پسر شما عین پسر من نوزادی رفلاکس داشت الان بهتر چون دیدم همه چی میدی شیر وماست من چند بار دادم دوباره رفلاکسش برگشت

من پسرم خیلی میخوره اضاف وزن داره دخترم هیچی نمیخوره کمبود وزن وقد داره🤦

خوشحال باش من سر غذا خوردنش دارم دق میکنم

ماشاالله عزیزم.بقیه میفهمن بچه اس دیگه

وااااا برو خوشحال باش من دخترم پیرررررم کرده رسما ک هیچی نمیخوره

وا بگو ماشالا چیکارش داری
تو سن رشده بچه

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻 مامان هاکان👶🏻 ۲ سالگی
مامان آنیتا🐣 مامان آنیتا🐣 ۲ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی