خوشحال باش بابا، ماها که پییر شدیم سر غذا نخوردن بچه هامون... بذار بخوره نوش جونش
سلام عزیزم تاپتیک دیدم پسر شما عین پسر من نوزادی رفلاکس داشت الان بهتر چون دیدم همه چی میدی شیر وماست من چند بار دادم دوباره رفلاکسش برگشت
من پسرم خیلی میخوره اضاف وزن داره دخترم هیچی نمیخوره کمبود وزن وقد داره🤦
خوشحال باش من سر غذا خوردنش دارم دق میکنم
ماشاالله عزیزم.بقیه میفهمن بچه اس دیگه
وااااا برو خوشحال باش من دخترم پیرررررم کرده رسما ک هیچی نمیخوره
وا بگو ماشالا چیکارش داری
تو سن رشده بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.