فرزندپروری پوشک دستشویی غذا کودک

تصویر
۱۲ پاسخ

اره من هم مدل تیتان خریدم پارسال واسه پسرم
خیلی راضیم خیلی خوبه

من همین پارسال خریدم برا پسرم ۳۴۰۰ عالیه همه جا میبرمش

عزیزم دیگ برا سن بچه تون مناسب نیس پسر من سورمه ایش رو داره پارسال استفاده شد ولی دیگ ن از کالسکه نه از سه چرخه استفاده نمیکنه فقط پیاده روی😁عاشق پیاده رویه

خیلی خوبه الان ک ما خودمون هل میدیم بزرگتر ک بشن میشه براشون 3چرخه
عالی شد عصای دستم برا بازار اینا
تاشو هم هست دارمش دوسال پیش خریدم
اخ نگفته

اینو مامانم برای جشن دندونی دخترم کادو خریده بود خیلی خوبه مارک تیتان ازش راضی امالان خودم میبرمش با بعدا یاد بگیره خودش سوار میشه دیگه

من پارسال واسه دخترم خریدم ک دائم سوار شده راحت شدم از بغل کردن
پیاده روی و بازار دیگه راحتم الانم سوار میشه همچنان

اره خریدم برا بیرون خوبه ولی خیلی کارایی نداره دوچرخه ام داره ولی باز اون بزرگه بیشتر با اسکوترش بازی می‌کنه بهترینه فعلا

عین همینو پسرم داره،رنگ قرمزش رو،سال ۱۴۰۳ ۳۵۰۰ خریدم،عصای دستمه

من پارسال خريدم اما پاش نميرسه ركاب بزنه با اين ك قدش بلندم هس از اين كوچيكا بخر ك بتونه پا بزنه

من همین مدل خریدم برج ۸ .
۴۷۰۰
خیلی دوسش داره بیرون میریم سوار میشه کالسکه دوس نداره سوار نمیشد دائم بغلم بود هلاک میشدم از وقتی سه چرخه گرفتم خیلی راحتم خودشم همش میگه بیرون بیرون با سه چرخه

آره خیلی موقع خرید هم میبرم

من یه مدل دیگه خریدم
هنوز رکاب بلد نیست ولی بیرون رفتنی میبرمش

سوال های مرتبط

مامان Aydin مامان Aydin ۲ سالگی
مامان آنیتا🐣 مامان آنیتا🐣 ۲ سالگی
مامان آجی و دادا مامان آجی و دادا ۲ سالگی