۷ پاسخ

منم سونو ان تي ديروز نوشت ٣ مهر .اگه طبيعي باشيد بستگي به دردتون داره اگه سزارين هم باشيد معولا زودتر انجام ميشه،واي بنظر منم قطعا بچمون اخر شهريوري ميشه

منم انتی گفت ۳مهر

من بچه اولم سزارین ۴۰‌هفته شدم دقیق
اون ۱۰‌روز دوهفته‌زودتر واسه سزارین دومه
بازم همه چی بستگی به شرایط خودت و بچه داره

عزیزم شما مبخوای سز اختیاری بشی؟

آره امکانش هست حتی طبیعی هم زایمان کنی بیافته شهریور حتما نباید ۴۱ هفته کامل بشه بچه که

اره سزارین حدودا ۲ هفته زودتر

اره عزیزم.

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری