شنیدم آتش بس شده راسته 🥲🥺

فرزند پروری کودک پوشک

۱۱ پاسخ

فعککک نکنم

نه الکیه

نه جونم از این خبرا نیست

نه ماکه نشنیدیم

ن کو

نه بابا

چه آتش بسی یا اینوری کنن یا اونوری اه کم زجر کشیدیم بسه دیگه رنگ آرامش ببینیم

من خبر ندارم متاسفانه 😑

نه بابا گفتن تا ۳ هفته ادامه داره

تا ی ساعت پیش که خبری نبود الانو نمیدونم

کجا نوشتن

سوال های مرتبط

مامان هستیم💋 مامان هستیم💋 ۲ سالگی