بگو دو روزه دارم کار میکنم خیلی خستم نمیتونم بیام!
بنظر من تو این دوره زمونه باید مراقب خودمون باشیم و کار زیادی نکنیم ب اندازه کافی خونه زندگیای خودمون پراز زحمت وکاره
چ پدرو مادر خودمون چ همسرمون.باید از بیرون بیارن هم کارگر ب نون ونوایی میرسه هم بچهای خودشون اذیت نمیشن.
حالا هر از گاهی کمک ب مادر خودت در طول سال اوکیه
ولی خونه تکونی ن
#مادرشوهر پرو
خداخیرت بده برو ک دعای مادر معجزه میکنه برات ولی مراقب باش ب خودت فشارنیاری
تو برای رضای خدا تا جایی ک بتونی و اذیت نکنه بچه ت برو کمکش،خدا خودش یه جایی دلتو شاد میکنه
به تو چه نرو
مگه کلفتی اخه
هر کی خودش کاراسو بکنه
نگو ک میخای بری تمیز کنی😕
وا کپ کردم ما همچین حرفی نداریم
من دخترم نمیزاره غذا بپزم حتی ، چطور میرسی!
مگه نوکری؟
بگیر بشین سرجات،
هرکی کارای خودشو بکنه،
واه چ رویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.