فرزند پروری .پوشک #جیش # کودک

تصویر
۱۱ پاسخ

بگو دو روزه دارم کار میکنم خیلی خستم نمیتونم بیام!

بنظر من تو این دوره زمونه باید مراقب خودمون باشیم و کار زیادی نکنیم ب اندازه کافی خونه زندگیای خودمون پراز زحمت وکاره
چ پدرو مادر خودمون چ همسرمون.باید از بیرون بیارن هم کارگر ب نون ونوایی میرسه هم بچهای خودشون اذیت نمیشن.
حالا هر از گاهی کمک ب مادر خودت در طول سال اوکیه
ولی خونه تکونی ن

#مادرشوهر پرو

خداخیرت بده برو ک دعای مادر معجزه میکنه برات ولی مراقب باش ب خودت فشارنیاری

تو برای رضای خدا تا جایی ک بتونی و اذیت نکنه بچه ت برو کمکش،خدا خودش یه جایی دلتو شاد میکنه

به تو چه نرو
مگه کلفتی اخه
هر کی خودش کاراسو بکنه

نگو ک میخای بری تمیز کنی😕

وا کپ کردم ما همچین حرفی نداریم

من دخترم نمیزاره غذا بپزم حتی ، چطور میرسی!

مگه نوکری؟
بگیر بشین سرجات،
هرکی کارای خودشو بکنه،

واه چ رویی

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی