۹ پاسخ

يه دونه هم تو دهن مادر شوهرت ميزدي😂

چه اشکال داره
شوهرت عصبی شده اشکال ندارع تو عصبی بشی اشکال داره؟؟

کارت به موقع نبوده ولی یه خوبی داشته حساب کاردستشون میاد
من یه بار خونه مادرشوهرعوضیم دخترم درقندونا برداشت و قندارو ریخت اون موقع۳سالش بود پدرشوهرم دادکشید و محکم زد رو دست بچم منم پاشدم دادکشیدگ گفتم کی به شمااجازه داد رودست بچه من بزنی؟گفتم شما بیجا کردی به بچه من زدی
گفتم من فردا برای شما ۱۰کیلو قندمیارم که ازگشنگی نمیری
دیگه ازاون روز جلوی من جرات ندارن باخانوادش چپ به بچه هام نگاه کنن

آره کارت بد بود دیگه گذشته ولی باید خودتو کنترل کنی مخصوصا جلوی دیگران و مخصوصا قوم شوهر

منم بودم‌ همینکارو میکردم🤣

بیخیال معم نیست . دیگه گذشت .

من بودم یا این موضوع رو در خلوت جدی گوشزد میکردم به شوهرم یا اینکه همون موقع توی جمع با لحن ملایم تر و یا حتی با شوخی و خنده حرفمو به شوهرم میزدم که بقیه هم متوجه بشن

از این لحظه ها بدم میاد که آدم ناخواسته یکاری می‌کنه زشت میشه
کارت بد بوده قبول کن

خوبش کردی ، مردا همینقد جو گیرن

سوال های مرتبط

مامان مارال خانوم مامان مارال خانوم ۲ سالگی