بعد از اینکه شلنگ را به ماشین وصل کردی هر دوتا شیر آب باید باز باشه
خود ماشین هر وقت شروع کنه به کار کردن خودش آب را قطع و وصل می کنه
مایع هم اگر لباس خیلی کثیف نیست یه پیمونه اگر خیلی کثیفه دو پیمونه بریز داخلش ، اگر خیلی کثیفه می تونی پیش شستشو هم بزنی که دوبار بشوره
پودر نریز رسوب می کنه تو لباسشویی
میزان مایع برای یه ماشین کامل لباس حدودا یه در از همون مایع هست پودر هم اگر بخوای بریزی تقریبا یه فنجون قهوه پودر کافیه ، اگر خواستی مایع بریزی توی اون قسمت اولی سمت چپ عقبش یه دریچه کوچولو داره اونو ببند که مایع سُر نخوره همون اول بره توی لوله تخلیه
🫠🫠 شیر آبو که وقتی دارن نصب میکنن خودشون تنظیم میکنن نیازی نیست موقع شست و شو بازو بسته کنیم تو همه لباسشوییهای الان همینه
آبشو که ما تنظیم نمیکنیم🤷🏻♀️
خود لباسشویی اینکارو میکنه
ما فقط روشنش میکنیم😂
شیر آب وصله خودش باز و بسته میکنه دیگه
گلم موقع نصب شیر آب باید باز باشه کامل
من دارم اصلا شیرابه باز نمیکنم خودش تنظیمه فقط روشنش کنم خودش همه کارمیکنه اونی ک نصبش میکرده باید میگفتی تنظیمش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.