۴ پاسخ

منم مثل تو بودم خیلی میترسیدم الانم فقط جاهای خلوت اونم ظهر ها خودم میشینم یه مسیر کوتاه و میزم ولی شلوغ نمیرم به نظرم چند وقت باید خلوت و برم تا ترسم کامل بریزه بعذ برم شلوغ

منم همین طور خیلی ناراحت میشم و عااااشق رانندگی ام بی نهایت

من گواهی ندارم هزارجا میرم
بشین بابا ترس چیه
چند بار جای شلوغ تنها بشین ترست میریزه

هیچی فقط باید خودت تنهایی بشینی اول خیابونای خلوت رانندگی کن بعد کمکم ترمز و کلاج دستت بیاد برو همهجا رو بگرد هیشکی غیر خودت نمیتونه توی رانندگی کمکت کنه منم مثل توبودم اولا پاهام میلرزید یادمه آزمون اول پام اونقد لرزش داشت کلاج زیرپام می‌پرید🤣جرعت رانندگی نداشتم تنهایی چندبار امتحان کردم الانم همجا میرم

سوال های مرتبط

مامان ♡𝑺𝒆𝒍𝒊𝒏♡ مامان ♡𝑺𝒆𝒍𝒊𝒏♡ ۲ سالگی