فرزند پروری پوشک شیرخشک کولیک نوزاد

تصویر
۳ پاسخ

جواد یساری نبود میگفت هر شب با گریه میخونم لعنت ب این جدایی
من ک میمردم واسه تو تو ک ن هر شب میمردم نه؟؟؟

منکه میمردم واسه تو لنت ب این جدایی
مال یساری نیست یارو صداش شبیه یساریه

گفتی بودی اگه برگردی دوباره؟اینو میگی؟

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام ۲ سالگی
مامان آلا وحسام👩‍🍼 مامان آلا وحسام👩‍🍼 ۲ سالگی