فرزند پروری. شیرخشک. پوشک . فرزند پروری

تصویر
۱۱ پاسخ

سلام من واس بچه هام از 6 ماهگی ضد آفتاب ووکالی گرفتم عالیه

من ویشی میزنم خیلی عالیه فقط بو میده

منم پوستم خشکه ، اینو بگیر عالیه
بی رنک هستش ولی یه سفیدی قشنگ به پوست میده و محافظتش خیلی خوبه

تصویر

من لایسل میزنم راضیم

ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین

منم پوستم خشکه و چون نمیتونم واسه مارک های تاپ هزینه کنم ویت یو گرفتم و راضی ام
فلوئیدیه و اصلا حس چربی و سنگینی ندارع روی پوستم

من ام ان دی میزنم خیلی راضیم

درمالیفت خوبه

سوال منم هست😕

سنتلا عالیه

من ازین مارک گرفتم مخصوص کودکان و پوستهای حساسه خودمم استفاده میکنم ازش
اس پی اف 50 داره عالیه 👌

تصویر

سوال های مرتبط