سلام من واس بچه هام از 6 ماهگی ضد آفتاب ووکالی گرفتم عالیه
من ویشی میزنم خیلی عالیه فقط بو میده
منم پوستم خشکه ، اینو بگیر عالیه
بی رنک هستش ولی یه سفیدی قشنگ به پوست میده و محافظتش خیلی خوبه
من لایسل میزنم راضیم
ضد آفتاب بی رنگ ساین اسکین
منم پوستم خشکه و چون نمیتونم واسه مارک های تاپ هزینه کنم ویت یو گرفتم و راضی ام
فلوئیدیه و اصلا حس چربی و سنگینی ندارع روی پوستم
من ام ان دی میزنم خیلی راضیم
درمالیفت خوبه
سوال منم هست😕
سنتلا عالیه
من ازین مارک گرفتم مخصوص کودکان و پوستهای حساسه خودمم استفاده میکنم ازش
اس پی اف 50 داره عالیه 👌
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.