#فرزند پروری پوشک فرزند پروری شیر خشک مای بیبی شیر

تصویر
۱۰ پاسخ

اعتقاد من اینه صرفا ب دلیل اینکه کسی نسبت خونی باهات داره حتما نباید ک دوسش داشته باشی
بچه اوردن فقط پس انداختن نیس
پدر مادری که پدرمادری نکنن و بزرگی نکنم برا بچه ممکنه دوست داشتنی نباشه اصا

زایمان کردی کمکت داد؟
بچه داری چی؟؟

باهاش حرف بزن بهترین راه اینه گاهی بین منو مامانمم پیش میاد

اره من دوسش ندارم ازش متنفرم

این جمله که ممکنه آدم مامانشو نخواد نشون میده داری باخودت کلنجار میری عذاب وجدان داری ک چرا به مامانم حس خوب ندارم
بله میشه مگه چون مامانته یعنی‌دیگه وظیفته دوسش داشته باشی؟خب وقتی محبتی ندیدی مشخصه حس خوب نخواهی داشت دیگه...
سعی کن قبول کنی این احساسات و شرایط رو غصه نخوری من دیدم همچین مادرایی
با بچه هات دوست باش بهشون محبت کن همونا کافین برات

عزیزم درکت میکنم عب نداره فقط به این فکر کن که طرز فکرت چند سال دیگه عوض میشه تو مادرت رو درک میکنی و میبخشیش و از این رفتارها عبور میکنی، باور کن هیچ مادری بد بچه شو نمیخواد اصلا این غریزیه اون فقط تروماهای خودشو داره یا شیطان گولش زده، قرار نیس تو براش مادری کنی یعنی نقشتون عوض شه فقط میگم این خالی بودن یه قسمت قلبت یا این سرزنش کردن خودت بخاطر رفتارای اون تموم شه که باهاش کنار بیای و بپذیری، انشالله خوب باشه❤️ انشالله عمری باشه و بتونین بهتر شین یه روزی سرتو بزاری رو پاش ❤️بغضم گرفت خداروشکر ما خوب شدیم، من کنار اومدم تقریبا و طرز فکرمو عوض کردم

دقیقا مادربزرگ مامانم مثل مادر شما با مامانم رفتار میکنه،تازه جدیدا نفرینم میکنه یکسره اشک مامانم رو درمیاره، گاهی شده چند ماه مامانم نرفته،بازم بخاطر بابابزرگم کوتاه میاد میره

اینکه تو دلت چه حسی داری خیلی مهمه ولی سعی کن در ظاهر با احترام و محبت باهاش رفتار کنی نه با خاطر اون به خاطر حال خوب خودت و قطع کردن زنجیره ای که ممکنه به بچه ای خودت آسیب بزنه

عیبی نداره فدای سرت مهم اینه الان به گفته خودت خوشبختی من همبشه میگم خدا به ادم همه چیو نمیده
یکی پدرمادر خوب داره فرزند بد یا همسر بد داره
یکی همسر خوب داره فرزند بد داره
و الی اخر
یکی همه اینا خوبن خودش بده

عزیزم 💔💔

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی