۹ پاسخ

چ موهاس خوش رنگه😍

منم پسرم امروز بردم واکسن ش البته با تاخیر زد انشاالله سبک راحت باشه وزن و قد دختر شما مثل پسر من است انشاالله برای دختر شما هم راحت باشه

من هنوز ۱۸ ماهگی نبردم
مراقبت قبلی وزن ۱۲.۵ با قد ۹۰ بود

پسر منم دقیقا همین بود وزن قد

ماشالله ب موهاش
منم امروز جوجه هامو بردم چکاب دوسالگی
قد ۸۶
وزن ۱۱ و نیم
کاملا نرمال و رو خط سبز رشد🥰
آزمایش نوشت گفت دوس داشتی بده نداشتی هم نده اذیتشون نکن
گفت خیلی مهم نیست
دیکه رفت تا ۶ سالگی

رنگ موهاش😍

خیلی هم عالی بسلامتی

ای خداااااا گیساشو

منم بردم قدش ۸۱ بود

سوال های مرتبط

مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی