برای دختر من ک خیلی خوب گذشت خداروشکر.. قد وزن پسرتم عالیه عزیزم ماشاالله بهش
خداروشکر همه چیش خوبه😍فقط تاجایی میتونی راه بره بازی کنه
پسرمن وزنش خیلی کمه داره دندون درمیاره چن وقته وزنش استپ کرده اصلا حالم خوب نیست همش نگرانشم
وزن تولدش چند بود
ماشاالله بهش❤️
دارم فکر میکنم پسرک ما بسی لاغر است
راه بره خوبه دیگه ن تب میکنه ن پاش درد میگیره
تب نمیکنه. نگران نباش الان یکی دو ساعت باهاش بازی کن نزار بخوابه
ماشاالله بهش قدچ وزنش عالیه
انشالله تب نمیکنه ولی زیاد راه میبردیش خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.