۷ پاسخ

من چهار شنبه باید ببرم بزنه 🥲

اره داره هر چهار ساعت استا بده بچه من دو روز تب کرد

اره ولی تبش کم بود واسه پسر من ولی یک هفته بعدش بدجور علائم داد

بله قرار پاره بشی دو روزه پاره شدمممم

بلههه

دختر من اصلا تب نکرد

بله من ديروز زدم پسرم همچنان تب و درد داره
لعنت ب هرچي واكسنه
شياف فقط كنترلش ميكنه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان همایون مامان همایون ۲ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی
مامان آلا و اَبرا مامان آلا و اَبرا ۲ سالگی
مامان یزدان و شهرزاد مامان یزدان و شهرزاد ۲ سالگی
مامان رادین❤️ مامان رادین❤️ ۱ سالگی