سلام تب واکسن ۱۸ ماهگی چندبالا حساب میشه

۲ پاسخ

پس ۳۸ خطری نیست ولی باید مراقب بود

کلا ۳۸ با بالا تب حساب میشه۴۰ درجه دیگه خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🧿 مامان مهدیار🧿 ۱ سالگی
مامان همایون مامان همایون ۲ سالگی
مامان Baby مامان Baby ۲ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی