مگه چن کیلویه خاهر
با شیر بیشتر وزن میگیره تا کمکی عزیزم،برا همین میگن کمکی از ۶ ماه شروع شه.
الآن هم برا بچه هایی که بد شیر میخورن و اصلا وزن نمیگیرن یا رفلاکس شدید دارن میگن شروع کنین.
باز بهترین شخص برا مشورت دکترشع،اینجا هیشکی اطلاعات بچه شما رو نداره و ممکنه ناخواسته باعث آسیب بشی.
حتما با دکترش برا غذا مشورت کن
مگه چقدر هست گلم ؟؟
بچه با شیر وزن میگیره
کمکی از الان فقط گوارشش رو خراب میکنه
از فرنی رقیق شروع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.