من دیگه نمیدم بش شیر و پستونک امروز یبار شیر خورد
اگ هیچینمیخوره از شیر بزنش ... چسب برق بزن این روش جواب داده برای خیلیا
بگیر منم میخوام بگیرم
بگیرش
من از دکتر پرسیدم گفت خوبه یک ونیم سالگی الانم هوا خوبه
نظرشم یهویی قطع کردن بود
دیگ یه سری از مادرا با تدریجی راحت ترن یه سری هم اینجوری نتیجه نگرفتن
منم هروقت کلافه میشم میخام شیر ندم بچه عصبی تر میشه فکر میکنم منم باید یهویی بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.