۱۰ پاسخ

۳۳۳۳۳۳۳

تصویر

دوستان اینم ببینین چطوره؟

تصویر

۲۲۲۲۲۲

تصویر

آخری....

همشوووون😍

من امبره قهوه ای رو قبلا کردم خیلی شیک میشه اونو بزن

اولی

میخوای کاشت کنی؟
منم ناخنام شکسته واسه خونه تکونی ولی حوصله کاشت ندارم

اولی،سومی

همشون سلیقمه قشنگن
ولی واسه عید اولی و سومی مناسبه

به نظرم ۳

سوال های مرتبط

مامان قیزیم و اوغلوم مامان قیزیم و اوغلوم ۳ سالگی