مارکش چیه
اگر توی اقدامین طبیعیه ...پریودیا خیلی جلو عقب میشه توی اقدام ...چند روز دیگه صبر کن بعد بزن
پنج روزه بیبی چک میزنم دریغ از یه هاله دیگه نا امید شدم کلا
دکتر برین شاید تنبلی داشتع باشین، منم همینجوری بودم هی عقب میوفتاد و خبری نبود رفتم دکتر واسم ازمایش نوشت و دارو، این ماه اقدام کردم الان علائم دارم فقط منتظرم تاریخم رد بشه واسه اینکه خیالم راحت تر شه صبرمبکنم که تست بذارم
مشکلت چیه
چند وقته اقدامی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.