نجمین روز تاخیر و باز هم منفی😔پ

تصویر
۶ پاسخ

مارکش چیه

اگر توی اقدامین طبیعیه ...پریودیا خیلی جلو عقب میشه توی اقدام ...چند روز دیگه صبر کن بعد بزن

پنج روزه بیبی چک میزنم دریغ از یه هاله دیگه نا امید شدم کلا

دکتر برین شاید تنبلی داشتع باشین، منم همینجوری بودم هی عقب میوفتاد و خبری نبود رفتم دکتر واسم ازمایش نوشت و دارو، این ماه اقدام کردم الان علائم دارم فقط منتظرم تاریخم رد بشه واسه اینکه خیالم راحت تر شه صبرمبکنم که تست بذارم

مشکلت چیه

چند وقته اقدامی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🐣 مامان معجزه خدا🐣 هفته سیزدهم بارداری
‌رویای شیرین من ‌رویای شیرین من قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
درانتظارنی نی✨ درانتظارنی نی✨ قصد بارداری
مامان آینده🌸 مامان آینده🌸 قصد بارداری