چ کنم پریود شم 6 روز تاخیر و باز هم منفی

تصویر
۶ پاسخ

منم امروز تست زدم‌منفی شد . یعنی بازم صبر کنم ؟‌

برودکتر دارومیده تاتنظیم شه پریودیات

دکتر برو برا تنظیم قاعدگی دارو میده

این مارک الکی میگه صبر کن

خب من با ۱۷ روز تاخیری مثبت شد

صبر کن

سوال های مرتبط