تو گوگل یا اینستا سرچ کن حلوا ترش و شیرین مامانی
این حلوا خییییلی جوابه اصلا دست کم نگیرش منو که اون بی نهایت بهم کمک کرد پریودی هاتو هم بی درد میکنه ولی شاید برای اولین بار که شروع به استفاده کردی درد زیادی بکشی
خوب من هم تاخیری 10روزه دارم هر ماه اینجوری میشم ولی بعدش پیرود میشم
هیچکار نکن اصلا شاید انشالله باردار بودی سه روز تاخیر زوده من بعد از ده روز تاخیر مثبت شد
هیچکار نکن بشین خودش میاد
سه روز تاخیر زوده واسه تصمیم ب پریود شدن تواقدام تا ۱۵روز تاخیرم طبیعیه هیچ کاری نکن بزار خودت پریود شی تازه ممکنه لقاح دیر شکل بگیره دوباره چند روز دیگه تست تکرار کن
خب بعضی وقتا بعد یک هفته تاخیر نشون میده
خیلیا بودن با ده روز تاخیر باردار شدن چقد عجولی
عیب نداره ایشالا تلاش بعدی نتیجه میگیری ❤️
چیکار داری خب بابا بزار این ماه چند وقت دیرتر پریود بشی ان شاءالله ک بارداری ریسک نکن با ی تست منفی ناامید نمیشن ک بزار برو ازمایش و سنو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.