بعد ۱۶ روز تاخیر باز منفی

تصویر
۹ پاسخ

حتما برو دکتر عزیزم

آزمایش خون دادی

عزیزم شما حتما مشکلی چیزی داری من ۳۵روزی پریود میشم یک کوچولو تنبلی داشتم ک درمان کردم باردار شدم

عه برودکترسونوبده بشی بعداقدام به بارداری کن

هییی ایشالا ک مثبت میشه فقط اگ مشکل از خودته زودتر حامله میشی ب خودت برسی

حتما برو دکتر

برو دکتر سونو بده شاید خدایی نکرده کیست یا تنبلی یا عفونت داری

بدترین حس دنیا

عزیزم تنبلی یا کیست داری یا عفونت

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی