۷ پاسخ

سلام ابرا جون باز آومدی گهواره 😍دلم برات تنگ شده بود

ببین خواهر انقد که تو استرس کشیدی همین استرس باعث‌میشه نی نی نگیره باید بیخیال باشی خودت و سرگرم کن

من تست دادم مثبته ازمایش منفی چرا

پریود نشدی بازم بزن

اگ باردار باشین باید الانم نشون بده

عزیزم یک روز بعدش ولی دیگه منفیه

۱ روز یا دو روز خوبه بیشتر صبر ندارم🥲

سوال های مرتبط

fₐₜₑₘₑₕ🎀 fₐₜₑₘₑₕ🎀 قصد بارداری
مامان هیراد🩵 مامان هیراد🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
نیلوفر نیلوفر قصد بارداری
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری