میان خونه زن هشت ماهه میمونن که چی بشه؟😐
کم محلی کن
کار نکن
غذا درست نکن، بگیر بخاب بگو نمتونم کارکنم
وا یعنی چی
خودتو بزن به کمردرد شدید
گرفتگی پا و اینا
بذار حداقل میان بمونن خودشون کار کنن
از توهم پذیرایی کنن
دستور بده بهشون فلانی فلان جیزو بهم بده
قرصامو میخوام بخورم اب بده بهم
دکترم گفته استراحت مطلق باشم
یا میمونن کمکت میکنن
یا دمشونو میذارن رو کولشون و فرار میکنن😂
اها غر بزن که خونه کثیفه و نا مرتبه پاشن یه دستی هم بکشن به خونه😂😂
رک بگو شرایطم سخته تو بارداری یا از همسرت بخواه اون بگه
من دوروز پشت سرهم مهمون داشتم چند روز کمر درد داغونم کرد
واقعا خودشون باید شعور داشته باشن
واقعن درکت میکنم موندم عید چجوری با این حجم شکم و وزنم بالا پایین شم درسته فقط چایی و شیرینیه غذا درست نمیکنم ولی بازم دوست ندارم کسی بیاد واقعن خستهم
سلام عزیزم من رفتم شهرستان خونه جاریم 2ماه باردار بودم خیلی کمرم درد میکرد نمیتونستم بلندبشم مادر شوهرم دیسک داره بنده خدا نمیتونست از سر جاش بلند بشه
جاریم تا ساعت 10میخوابید وبعد بلند میشد ارایش میکرد از خونه میزد بیرون تا ساعت 2
زنگ من میزد میگفت غذا درست کن حتما حتما من الان میام من مجبور بودم چند تا گشنه بودن خوب که درست میکردم زنگ میزد اخی غذا اماده هس بیام سفره پهن کن منم دیدم داره این کار میکنه فرداش برگشتم اومدم خونه اینقدر این دوروز صبح وشب غذا وظرف وکار کردم افتادم لکه بینی چقدر دارو استفاده کردم
میخوام بگم باید این جوری باشی مثل جاری من.....
عجبا عقل ندارن یکی رو میشناسم از مهمان وکسی خوشش نیاد غذاهاشو شور میکنه 😅
بجا حرص خوردن کار نکن بزار اونا کار کنن توام کیف کن😄
من مامانم بههمه گفته این نمیتونه کاراشوبکنه من میرم کاراشومیکنم هرکیم بره خونش خودع طرف باید کارکنع دیکه هیشکی نیومد کسیمبیاد پانمیشم تاشوهزم پذیرایی کنه
یه بارکه اومدن اخرش خودتو بزن به درد شدید وبگوالان باید دکتر اصلا حالم خوب نی دیگهنمیان بزن به کمردرد وپادرد وازجات پانشو بزار شوهرت پاشه دیگه نمیان
بگو دکترم گفته باید استراحت مطلق باشم و امکان زایمان زود رس دارم و بگیر بخواب
بگو لکه بینی افتادم دکتر مطلق داده😂😂😂
بگو حالم خوب نیست و میتونی خونه مامانت برو، بگو چون اونجا کار نمیکنم و مامانم ازم پذیرایی میکنه میرم که این دوران بگزره ، نمیخوام زایمان زودرس بشم و میخوام در آرامش پیش بره بارداریم که مشکلی ایجاد نشه ، یا نهایتا بگو طول سرویکس کوتاهه دکتر استراحت مطلق داده
ببخشید معذرت میخوام ها ولی شوهرت چیکارس نمیبینه خانمش ماهش بالاس اذیت میشه مهمون داری کنه
بگو دکتر استراحت مطلق داده گفته درحد کارای روزانه انجام بده خطرناکه
هیچ راهی نداره
برادرشوهر منم ۲۵ سالشه و مجرده میاد چند روز چند روز میمونه.. پدرشوهرمم بهش هیچی نمیگه ... حتی میان خونمون میگه دوست داری شب پیششون بمون اونم میمونه
خودتو برو خونه مادرشوهرت بمون واقعا نمیدونم چی بگم
منم دوست شوهرم و خانم و بچه هاش همینن
هزارتا ترفند زدم فایده نداره
ادم پرو ،پرو هست
هرکار کنی اثر نمیکنه
خودتو بزن به سلییطگی یا مریضی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.