۳ پاسخ

منم بچم اینجوری بود غذاخور که شد، درست شد

هعیییی خواهر بعد افتادن به غذا میای میگی دخترم پی پی نمیکنه 🤣 الان قدرشو بدون 😂
پسر منم همچین بود شیر خودمو میخورد شکمش کار میکرد
الان ک افتاده به غذا دیر ب دیره منم نگران میشم 😟😟

تعداد دفع ربطی به وزن گیری نداره وقتی اسهال نیست مهم نیست بچه های شیر مادر میخورن عادیه

سوال های مرتبط