خانوما شما سر در میارید انقباضه؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

ایشالا که نی نی هم وزنش خوب باشه هم ریَش کامل و به سلامت و دل خوش بغلش بگیری عزیزم ♥️
چه علائمی داشتی؟

من انقباضم ۳۰ بود منو سزارین کردن چون سرکلاژ بودم

مال من ۱۰۰ شد ولی درد نداشتم تحمل میکردم ، شکمم خیلییی سفت میشد آخرش سزارین شدم
البته زایمان زودرس بودم

اره انقباضه

درد داری؟

اونجا که زده ۱۶ اگه عددش هرچند دقیقه بره بالا و شکمت سفت شه و درد داشته باشی انقباضه اگه بالا نره نیست

سوال های مرتبط