ایشالا که نی نی هم وزنش خوب باشه هم ریَش کامل و به سلامت و دل خوش بغلش بگیری عزیزم ♥️
چه علائمی داشتی؟
من انقباضم ۳۰ بود منو سزارین کردن چون سرکلاژ بودم
مال من ۱۰۰ شد ولی درد نداشتم تحمل میکردم ، شکمم خیلییی سفت میشد آخرش سزارین شدم
البته زایمان زودرس بودم
اره انقباضه
درد داری؟
اونجا که زده ۱۶ اگه عددش هرچند دقیقه بره بالا و شکمت سفت شه و درد داشته باشی انقباضه اگه بالا نره نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.