توت فرنگی و بستنی وانیلی عالی میشه
به ترشی میزنه
توت فرنگی و موز بزار یخ بزنه شیر بریز یکم عسل یا شکر میکس کن عالی میشه
عالی میشه
اگه میخوای خوشمزه بشه یکم عشل و بستنی وانیلی اضافه کن
بدمزه میشه من که یبار درست کردم طعم نسبتا ترشی میده من خوشم نیومد اگ میخوای درست کن یکوچولو شاید خوشت اومد
برا خودتون اگه درست میکنی یدونه بستنی لیوانی وانیلی هم بریز خوشمزه میشه
من بدون بستنی تاحالا درست نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.