۸ پاسخ

خداروشکر شوهرم از کاندوم استفاده میکنه وگرنه هر ماه میمردم از استرس

چیزی نیس حامله ای 😂

یه بی بی بزن

اگر همیشه منظمه شک باید بکنی چون استرسم یک روز دو روزه من خودم مشکل تیرویید دارم نهایت همین دو روز میشم

تا یک هفته بمون

منم۴روزعقب انداختم هوف اعصاب ندارم سیستمم قاطی کرده🥴

نگران نباش دو روز طبيعيه بي بي چك بزار😬

تا یه هفته طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۲ سالگی
مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی