عزیزم این چیزا بستگی ب رابطت باخواهرت داره و اینکه آیا اونم واس شما کاری کرده یان اگ آره ک توان و ول کن باید جبران کنی واسش هرطور شده اگ ن اینطور نیس اون موقع طبق توان مالیت برو جلو من خیلی وقتا نداشتم ولی طرف واینقدر دوس داشتم یا واسم ی کارای مفیدی انجام داده بیشتر از توانم دادم گاهی ام برعکس پول داشتم ولی طرف آدم بیخودی بوده خیلی مبلغ ناچیزی دادم
میتونی براش نقره هم بگیری خیلی خوبه دستبندی چیزی
هر چقد پول تو فکرته اونو بده سکه بده بهش
پونصد عیدی بده
دعوت کردی پاگشا اونو جدا بده
عزیزم مونده به توان خودت
از یه تومن بگیر برو بالا
ی سکه پارسیان ۲۰۰ سوتی
سکه پارسان هم خوله برا کادو
بستگی به توان مالیت داره عزیزم کارت هدیه بده مثلا دوتومن سه تومن هر چی خودت و شوهرت میدونین که در حد توان
ما فقط دعوتی میدیم کادو مادو برا پاتختی فقط میدیم تموم
۲تومن بزار تو پاکت بده بهش
هر چقدر در توانت هست مثلا 2.3تومن
بنظرم همون ۵ تومن عالیع
بستگی به خودت داره هرچقدر درتوانته بده
عزیزم بستگی به توان مالیت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.