پوشک اسهال یبوست عن توش گوز استامینوفن

تصویر
۱۱ پاسخ

چرا فکر میکنید پاسور بازی کردن قماره؟؟؟
من تو جمع خودمون شلم ۲۱ بازی میکنیم شرطی اخرش پول همو پس میدیم

پاسور که قمار نیست حالا هر مدل برگه های قمار فرق داره وبرام جالبه چرا اینقدر زنا سر هر مسئله ای اینقدر بزرگ می‌کنند ایام عید بخوای به کام خودتو بقیه تلخ کنی وای به بقیه سال

خب شما به اونا چیکار داری شوهرشما که بازی نمیکنه خب چیکار کنن تو این اوضاع بازیه دیگه شما تا حالا قمار ندیدی بع اینامیگی قمار

خدایی بچها هم بی مزه کردن همه چیزو..من خودمم بچه دارم..تو اینجور جنع ها بچها ک زیاد باشن پدر ادمو درمیارن با جیغ و داد ...حقشونه بگن ساکت شن..شماهم راحت نیستی برو خونتون..اینهمه ادم اونجا جمعید ک چی بشه

اونی قمارع که شرطی بازی کنن
ماام پاستور بازی میکنیم هیچ ربطی به قمار نداره
این جور جمع ها مناسب بچه نیست خب

از اون عن که نوشتی معلومه عصبانی هستی ،هر جا هستی بگو و بخند و شاد باش اینقدر سخت نگیر که سخت تر میگذره

عزیزم پاسور قمار نیست
چیزی که شما میگی قمار شرط بندیه
شرطی که ضرر برسونه به هرکدوم طرف میشه قمار
مثلا شوهرشما اگر شرط بزاره ۵۰۰ میلیون و ببازه و باید بده این ضرر میرسونه به شوهرت
اصلش میشه قمار

وااا چیه خب ما خودمونم بازی میکنیم

اصلا امکانش نداری یه نیم ساعت بری تو کوچه یه پیاده روی کنی الکی بگو میخایم بریم سوپر مارکت بچتم ببر یذره هواتون عوض شه

مگه به بچه ها چي ميگن؟

بچه وشوهرتو وردار برین بیرونی جایی بادی ب کلت بخوره چ مجبوری بشینی بازی دیگرانو تماشاکنی یکسره معلومه ادم کلافه میشه بزور ببر شوهرتو

سوال های مرتبط

مامان آقاشادمهر مامان آقاشادمهر ۴ سالگی