هیشکی دلش برا ما مردم نسوخته. نه اینور نه اونور
گوه میخوره بزنه
اگه بزنه کل تنگه رو ایران میبنده
دوستان جنگه دیگه انتظار همه چیو باید داشته باشیم،کمبود خوراکی ،بی برقی،بی گاز...فقط خدا میتونه به دادمون برسه همه باهم دعا کنیم این وسط مردم دارن ضرر میکنن ، برق نباشه حتی بنزین هم قطع میشه پولی دیگه تو دست نیست نه عابربانکی نه بانکی ،هیییییچی دیگه نیس..قحطی میاد هر کی هر چی تو مغازه داره هم حاضر نمیشه بهمون بده.. خیلی چیزای دیگه..فقط خدا میتونه به دادمون برسه
ایشالا ک نمیزنه
💔💔🥺🥺🥺🥺
دیشب گفته یعنی مهلتش تا فردا شب
بزرگترین اعلام کرد، تهران، اهواز، کرمان، تهران سمت دماوند شروع میکنه
تا سه شنبه چهار صبح
از امروز
خدا واسه باعث و بانیش نسازه
خدالعنتش کنه الهی بمیره
دیگه بلایی نبود که سرمون نیومد
بابا الکی میگه
خیلی استرس دارم منم😭
فردا شب میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.