۶ پاسخ

تنبلی تخمدانتون رو حل کنین با گرمیانه و مغز و شیره انگور و ژل رویان و این چیزا..
توکل به خدا انشاا.. همتون باردار میشین..بعدش که مثبت شدین برین پیش سیدها، واستون قفل کمر درست کنین حلقه یاسین بنویسه انشاا.. سقط نمیشه دوباره

۴ ماه بعد بار اولم باردار شدم

دیگه کم کم از باردار شدن نمیترسم...میترسم باردار بشم دوباره سقط
واقعا دیگه نمیتونم تحمل کنم

من با نظر دکتر بعد شش ماه الان هم سه ماه اقدامم ولی نشد

من بعد شش ماه
هنوزم اقدامم

کورتاژ نشدم ولی پنج سال میگذره نشدم

سوال های مرتبط