غذای انگشتی چیه چه جوریه؟

۴ پاسخ

از چند ماهگی باید غذا انگشتی بهشون بدیم؟

مثلاً من امروز برای پسرم سیب‌زمینی آب‌پز کردم با زرده تخم مرغ و کمی زرد چوبه با کمی کره سرخ کردم خودش برمیداشت میخورد

یعنی مثلا سبزیجات رو برش ایمن بزنی که توی گلوش نپره و بدی خودش بخوره برای این سن دو تا انگشت اشاره و بغلی خودت رو بذاری کنار هم میشهسایز برش ایمن، مثلا میتونی هویج پخته یا موز بهش بدی بعد از ۹ ماهگی چیزای بیشتری هست برای انگشتی دادن سایزشم فرق میکنه

غذاها یا میوه هایی که بافت نرم دارن و میشه دست بچه داد که خودش به تنهایی دست بگیره بخوره و به اندازه دو انگشت پهناش هم هست

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان پسرچه👶🤍 مامان پسرچه👶🤍 ۱۴ ماهگی
مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان زینب سادات مامان زینب سادات ۱۳ ماهگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان نویان و نیکان مامان نویان و نیکان ۱ سالگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی