زایمان سزارین#نفخ رفلاکس
#شیرخشک # واکسن

تصویر
۱۱ پاسخ

چقد پرویی‌تو‌ . رفتی مهمونی متوجه نشدن واسه ناهار گفتید میرید بازم بلند شدن غذا درست کردن دیگه این از بیشعوری شماست ک میگی مرغش پخته نبود و برنجش فلان بود 😐

دقیقا یا مث خودشون پذیرایی کن یا برعکس خیلی خوب پذیرایی کن آخرسرم ب مادرشوهرت بگو اینجوری باید از مهمون پذیرایی کرد و احترامشو نگه داشت

وای منکه باشم مث خودشون رفتار میکنم یعنی چی وقتی گفتین چرا نپخته مگه میخاس. چیکارکنه

ماهم بارها شده سر ظهر با شب مثلا شوهرم خونه مامانش کار داشته رفتیم. یه تعارف نزده بمونید.
عید اول رفتیم اونجا. تا درو باز کردن خواهر شوهر عنترم گفت وا چه زود اومدین ما کارامونو نکردیم. چه خبره این همه زود. حالا ساعت ۸ شب بودا. میگه چند روز دیگه میومدین ما گلایه نمیکردیم.😑😑بعد ما کجا بودیم ؟؟دم در توی کوچه. اونا کجا؟؟ بالای پله ها.
گفتم ما مشکلی نداریم میریم اینقدر منتظر نبودین.
من که بچه کوچیک دارم به مهمون سر زده م اینو نمیگم.‌چه برسه دم سال تحویل که خانواده ها منتظرن بچه هاشون بیان.
بعد یه ساعت نشستیم که چای اوردن. کلا فرهنگ و شعور چیزیه که نسیب بعضیا نمیشه.

من از ۱۰ روز پیش تایپیک هام در مورد پذیرایی مادر شوهرمه که به خاطر جنگ اومدیم امروز میبینم که تو گهواره همه دارن در مورد پذیرایی بد و بی احترامی مادر شوهراشون میگن

نباید خودتون میگفتبن ما برا ناهار میایم، شما خودتونو دعوت کردین شاید دوست نداشتن که برید یا حالا غذا بپزند. حالا در جواب بدیشون بردار یه غذای افتضاح بپز

ما معمولا خودمونو دعوت نمیکنیم بگیم ناهار میایم اگه دعوت کنن میریم حالا رفتی دیدی ناهار نذاشته میگفتی اشکال نداره غذا از بیرون میگیریم ما
اینکه میگی رفتن دراز کشیدن و اینا اره این بی احترامیه منم بودم ناراحت میشدم.اگه همیشه رفتارشون اینجوریه توام مقابله با مثل کنن

مامان فندوق این چ طرز صحبت کردن هسته

مادرشوهرتون زنده ان؟چون فقط گفتین پدرشوهر برادرشوهر؟
اگه فقط پدرشوهر و برادرشوهرتون هستن بنظرم اصلا ناهار نمیرفتین فقط در حد میوه شیرینی میرفتین

تازه من شب عید خونه مامانم اینا بودم باقله پلو با مرغ و سالاد و نوشابه اینا
فردا شوهرم گف بریم خونه مادرم
گفتم ناهار بذارم بریم و بیایم گف ن میریم همونجا
بعد رفتیم اونجا اش دوغ برای ناهار اونم ایقد تررررش بود ک نگووووووو شوهرم ک نخورد منو یکم ب اندازه گشنه نمونم خوردم 😐😐

باهرکسی مثل خودش

سوال های مرتبط

مامان کیسان مامان کیسان ۱ سالگی