۸ پاسخ

اتفاقا پیشش با اعتماد بنفس باش تو چاق تپلی نیستی،،شکمتم گشنه نزار بخاطر مرد جماعت،،اینا لاغرم باشی یچیز میگن اون اومدنی هم با خنده همه چی بخور بزار هر چی میخاد بگه بفهمه خودت خودتو دوس داری

منم والا هم وزن تو ام شوهرت چاق ندیده ک ب تو میگه چاق

شوهرت وقتی میگرفتت نمیدید لاغر نیستی

شوهر منم لعد زایمان خیلی چاق شده بود چپ و راست تیکه مینداخت ولی نمیگفت نخور .حق هم داشت شده بودم ۹۶ کیلو
خودشم هم چاقه ولی هیچوقت بهش نمیگفتم مثلا چاقی شکمت بزرگه .یروز بهش گفتم بلین من لاغر میشم اون موقع بیریخت بودنت و میزنم سرتا نیش خند زد گفت به همین خیال باش(ینی لاغر نمیشی) الان ۱۳ کیلو لاغر شدم ۸۳ ام استخوان بندیم درشته این وزن الان من تو ور دیده میشم نه چاق شکم اینا اصلا ندارم . حالا بر خلاف میلم عوض اون موقع ها هی بهش میگم یکم لاغر کن شکمت خیلی بزرگه خیلی بی ریخت شدی

توام بهش ایراداشو بگو
بگو مثلا کاش سیکس پک داشتی
یا کاش قدت بلند تر بود
یا کاش خوشگل تر بودی بذار بفهمه چ حسی داری

وزنت خیلیم خوبه
امروز دوتا تایپینگ دیدم ک اینجوری بود و شوهرا از خانوماشون ایراد گرفته بودن
توروخدا یکم اعتماد به نفستونو ببرین بالا
مگه خودشون چین
بچه ی کین
شاهزادن مگه
اصلا چرا اجازه میدی اینو بهت بگه
وقتی خودت خودتو دوست نداری و چاق می‌بینی خب معلومه شوهرت هم باهات اینجوری رفتار می‌کنه
وقتی میگه چرا کیک خوردی مگه باشگاه نمیری باید بگی دلم خواست کیک خوردم باشگاه هم ب خاطر روحیم میرم وگرنه هیکلم عالیه همه در حسرتن و دهنشو ببندی
باید بهش بفهمونی از خودت راضی هستی
اگه هی رو خودت عیب و ایراد بزاری شوهرتم می‌زاره اونموقع اصلا ب چشمش نمیای و زیبایی هاتو نمی‌بینه فقط ایراداتو میبینه
وقتی ازت ایراد میگیره توام ازش ایراد بگیر و بگو من خودمو همینجوری دوست دارم
شما زایمان کردی با ی بچه این وزن خیلیم عالیه
منو نگاه کنی تمومه بدنم پر ترک همهههه جام شکم پاهام رونام ولی خب اتفاقیه ک افتاده حالا من هی بیام جلو شوهرم بگم پوستم زشته پوستم می‌ره تو چشمش و از چشمش میفتم
ولی وقتی تاپ شورتک می‌پوشم جلو آینه از خودم تعریف میکنم اونم میگه به به چقدر قشنگی
توروخدا یکم ب خودتون اهمیت بدین خودتونو دوست داشته باشین

وا یعنی چی زن لاغر دوس داره
تو روت میگه اینو؟
مگه شما رو تو خواستگاری ندیده بود
خب ازدواج نمیکرد

عزیزم منم عین شما قدم 164وزنمم 75هست
زیادم تپل نیستم ولی شکم دارم 🤦

وا بگو‌ مگه اول کور بودی ؟خودش بی نقصه؟ازش ایراد بگیر

تو تایپک قبل جواب دادم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی