۲ پاسخ

نه چون ممکنه منفی بشه و ناامید بشی اگه مطمعنی روی روحیه ات تاثیر‌نداره بزن من زدم حال‌خودمو بد کردم همه بیبی چکام تا روز ۴ تاخیرم منفی میشدن بعدش یهو‌مثبت شد

ن فعلا زوده

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌ام بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری